TheRymdBoy

Ältandet från helvetet

Publicerad 2014-12-10 07:14:13 i Allmänt,

Tiden läker alla sår heter det ju, men det stämmer ju fan inte. Mina sår är vidöppna fortfarande efter sju år av sorg. Om jag tänker efter så har jag sår kvar sedan trettiofem år tillbaks i tiden. Jag känner fortfarande smärtan efter mitt livs kärlek som jag förlorade. Det finns också sår efter flera fall av misshandel som jag har blivit utsatt för genom åren. Jag lever fortfarande med hatet till de som har varit inblandade i misshandel av mig.

Jag har en förmåga att älta allting i evigheter, och det tar så hårt på psyket att jag får kortslutning i hjärnan när den jobbar hela tiden.  Samma sak gäller alla orättvisor och negativa händelser som man gått igenom. Ältande måste stoppas för att jag ska bli frist tror jag. Jag kan inte tänka klart längre på grund av att hjärnan är upptagen eller för utmattad av ältandet. Jag ska ta upp det med min psykolog när jag träffar henne i februari.

Jag tror att jag måste träffa någon att prata med snarast, eftersom det kommer att bli tuffare och tuffare ju närmre jul vi kommer. Det går inte att vänta till februari i alla fall, då kommer jag vara helt knäckt. Jag känner mig så pressad av något, kan inte sätta fingret på det, men det känns som att jag har glömt eller väntar på något, men jag har ingen aning om vad. När jag tänker efter så har jag känt det som att jag väntat på något ända sedan jag var liten. Det är ett mysterium för mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela